CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, May 3, 2009

Kutu Pintar

Tadi aku baru lepas chat ngan member lama aku kat legenda tu. Cite2 pasal biz, nmpknye selain aku wat biz one drop perfume tu, member aku sorang ni main kutupintar. Bunyi cam pelik n kelakar kan tapi aku rasa tertarik dengan apa yg die cakap kan. N aku pun dah baca sendiri kat blog kutu pintar ni (http://kutupintar4uonly.blogspot.com/). So aku copy paste skit maklumat yg aku dapat kat kutupintar ni. Sekali baca, mmg cam blur2 skit tapi bile dah baca dan pahamkan, ada confidennye gak.. Tapi aku lum wat pape keputusan pun either nk join ke x sbb aku blom cite pape kat Honey lagi. kang mengamuk lak orang tua tu kalo aku main terjah je x gtau die. Kang kalo aku susah, die gak yg jd mangsa kene menolong aku. camno??

Cube baca n pahamkan penerangan die kat bawah ni :

SYARAT UTAMA UNTUK PENYERTAAN


Sebagai Peserta, anda seharusnya sanggup mengembangkan (DUPLIKASI) program ini dengan mengenalkan seberapa ramai peserta baru yang mungkin. Hanya dengan mengenalkan peserta baru anda akan memperolehi Sumbangan Ikhlas. Tiada perserta di bawah anda bermakna tiada Sumbangan Ikhlas yang akan disumbangkan kepada anda! Tiada paksaan untuk menyertai program Network 88. Sumbangan Anda seharusnya IKHLAS dari hati anda.Mesti Bantu Peserta Lain untuk Berjaya seperti anda bersama NETWORK 88.

MENGAPA RM121.00 ?

11 Keping Wang Pos ( RM10.00 X 11kpg ) RM110.00

Tax Kerajaan sekeping Wang Pos ( RM0.50 X 11kpg) RM5.50

Sampul Pos Ekspress Besar RM3.00

Sampul Pos Ekspress Kecil RM2.50

JUMLAH KESELURUHAN
RM121.00 lah…

Bagaimana Cara Jika Saya Ingin Menyertai
PROGRAM SYNERGY NETWORK ?

1. Cetak Borang Penyertaan terlebih dahulu.
2. Isikan dengan jelas ruangan kosong yang disediakan
3. Dapatkan dari PEJABAT / WAKIL POS/INTRODUCER anda yang berdekatan

a. WANG POS bernilai RM10 sebanyak 11 keping


b. Surat POS EKSPRESS kecil (220mm X 110 mm) RM 2.50


c. Surat POS EKSPRESS sederhana (229mm X 162 mm) RM 3.00



4. 8 keping WANG POS (RM10.00), tuliskan setiap satu WANG POS dengan NAMA PESERTA 1,2,3,4,5,6,7,8 pada ruangan BAYAR KEPADA. (Jumlah = RM80.00)

5. 2 keping WANG POS (RM10.00), tuliskan NAMA PENGENAL di ruangan
BAYAR KEPADA. (Jumlah RM20.00)

6. 1 keping WANG POS (RM10.00), tuliskan WANG POS terakhir di ruangan BAYAR KEPADA ke EIGHT AUGUST RESOURCES sebagai kos pengurusan. (Jumlah RM10.00)

7. Surat POS EKSPRESS kecil (220mm X 110 mm), (RM2.50) tuliskan NAMA ANDA diruangan KEPADA dan (tuliskan no. tel. jika ada),masukkan kesemua WANG POS dan BORANG PENYERTAAN ke dalam sampul ini. JANGAN TUTUP SAMPUL INI, masukkan sahaja ke dalam Surat POS EKSPRESS sederhana (229mm X 162 mm).

8. Surat POS EKSPRESS sederhana (229mm X 162 mm), (RM3.00) tuliskan nama dan alamat syarikat EIGHT AUGUST RESOURCES, P.O. BOX 10235, 50708 KUALA LUMPUR di ruangan KEPADA dan NAMA ANDA di ruangan DARIPADA, TUTUP SAMPUL SURAT INI, tanggalkan kod penampal berwarna KUNING (Untuk Simpanan Pengirim) kemudian poskan ke dalam peti POS EKSPRESS (Warna Kuning).

9. Tunggu penerimaan semula Surat POS EKSPRESS kecil (220mm X 110 mm) berisi BORANG PENYERTAAN di mana nama anda di level 8. Kebiasaannya anda dijangka menerima BORANG ini selepas 4 hari anda mengantar pendaftaran. ( Pastikan Nama & No.IC Anda dengan Betul)

10. Buat salinanan BORANG PENYERTAAN di mana nama anda di level 8 dan isikan nama anda di bahagian PENGENAL. Kenalkan kepada rakan-rakan atau sesiapa sahaja yang ingin menyertai program ini. (kalau 5 orang yang menjadi peserta, lihatlah jadual disertakan), kalau lebih atau kurang anda bolehlah kira sendiri potensi sumbangan yang akan diperolehi.

BAGAIMANA ANDA MENDAPAT SUMBANGAN?

Setiap peserta yang anda kenalkan akan menyumbang 3 keping Wang Pos RM10

Tiada had berapa ramai peserta yang boleh anda cari.

Setiap peserta dibawah peserta tajaan anda akan menyumbang 1 keping Wang Pos

Anda akan menerima Wang Pos sehingga 8 Level ke bawah

Penghantaran Wang Pos dibuat oleh EIGHT AUGUST RESOURCES setaip hari selagi ada Wang Pos dengan nama anda.


So, korang dah baca kan apa yg aku dah attach kan kat atas ni. So, apa pendapat korang?? Ok ke x benda ni? Aku ni kadang2 mmg dgr cite orang dapat duit ribu riban bole wat aku angau tapi aku selalu ingatkan diri aku, Halal ke apa yang aku dpt nnt?? cuma 1, aku modal sekali, tanpa ush yg berterusan, aku hanya menunggu dapat duit. Sekali dengar mmg x relevan. Lagi pun kite kene tau konsep bisnes terutama perniagaan dalam Islam. Tapi bile kerana duit manusia jadi buta mata n hati sampai x leh pk n nilaikan baik2. Xpe, apa pun biar aku pk2 kan n cari maklumat sebanyak mungkin ttg benda ni sblm aku sendiri terjerumus. bole??? Pada kawan2 yang ada pandangan or komen, gtau la. Leh kite share2...

No comments:

Post a Comment