CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 25, 2009

Hari ini hari aku

Hari ni Mr Fizwan masih di kampung. Tgh melepak pun lagi kat kedai nengok bola katanya. tadi aku duk msg2 kata die byk berubah la, x amik tau pasal aku lagi la, tapi rupanya hari ni adalah hari aku. Bukan niat Mr Fizwan nak membalas dendam ke apa tapi aku rasa apa yang Mr Fizwan lalui sebelum ni mungkin lebih teruk dari apa yg aku rasa ari ni. Tau knp aku ckp gni?? sbb aku byk kali membelakangkan die. Apa cerita sbnr di sebalik sume ni biarla kami jer yg tau cuma aku sekadar ingin berkongsi apa yang aku rasa sekarang ni, apa pun yg kite wat kat orang, kite pasti akan rasa balik. terutamanye kat orang yang dekat dgn kite..Kite mst rasa kehilangan die, jauh dari die n rasa tersisih walaupun sebenarnya mrk adalah sama sajer. tapi di sebabkan kite sendiri lalai ngan sikap kite kat die suatu masa dulu, hari ni kite yg rasa balik mcmane kosongnye hidup kite bile die menjauh dari hidup kite.

N lepas kejadian terakhir yg jadi kat hubungan kami, aku terus nekad untuk berubah. Aku cuma nak cari kebahagiaan aku ngan Mr Fizwan utk selama2nya. Aku nk terus berada di sisi die sampai nafas terakhir aku. Aku harap, uols sume akan terus mendoakan kebahgiaan kami. Sekarang, aku janji ngan diri aku sendiri yang aku kan beri sepenuh perhatian n komitmen yg jitu demi hubungan kitorang. Biarla apa yg kitorang dah lalui hampir 5 taun ni akan berakhir dengan kisah n episod yg paling gembira. Apapun, aku nk mintak maaf dengan sume atas segala salah n silap aku selama ni. Terutama to Mr Fizwan, By akan cuba jadi yang terbaik untuk diri By, Honey n hubungan kite. By mtk maaf seadanya atas sume yg dah pun berlaku n biar sume tu berlalu. n jadi sejarah. Maafkan by...

3 comments:

  1. i will always pray 4 ur happiness lalink!

    ReplyDelete
  2. Wah....blogging sudah... nape x follow. Idak tau la yan yg kak erin ade blog... Selamat berblog n tq for always pray 4 my happiness....Muah!!

    ReplyDelete
  3. semoga kalian akan setiasa dirahmati allah.. hubungan yang jujur akan lebih bermakne andai ade sikap tolak ansur.. insyallah akan kekal sampai bila2.. amin..

    ReplyDelete