CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, May 19, 2009

Gelagat Nana

Aku x tau la apa nk jadi ngan anak buah aku sorang ni. memanjangnye wat mende pelik2. Aku pun x tau die ikut perangai sape??? mak eee or bapak eee... Sekarang dah pandai main tudung saji. Dibuatnye macam naik kapal layar. Aduh !! Jahanam2... Di usung ke sane ke mari mende alah tu. Heran aku...

Wah2..apa ingat atas kapal layar yg nak belayar. Semangat ko erk.. Muka x bersalah. Mama pun x larat nk bising dengan perangai budak sorang ni. Lantak la situ. Asal x melalak sudah.....

Ha!! padan muko ekau. X leh kuar kan... Aku, usah ado nye aku nk menolong. Xde masa...Aku snap2 pic ni pun lagi die marah. Hua3... (gelak jahat aku nampaknye..)

No comments:

Post a Comment