CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 4, 2009

Selamat Awal Pagi...

Bole aku wat ucapan gtu...???
hua3...kejap jer 3 ari dah berlalu. rasanye blom puas lagi cuti dah nk kene keje sok. Aduh...Camno??
Agak2nye bile aku dh kaya bole x aku x yah keje camni.
Aku nk duk umah n g keje bile ada keje. Kalo x aku duk umah. Hehe, bahgia hidup aku kalo gtu.
Mgu ni target aku dlm biz ni aku nk jual 30 box. Agak2 leh x? Insya Allah...mesti leh punye.
Alhamdulillah, ada jugak ahli keluarga n keluarga bakal mertua aku nk bg support.
Insya Allah, aku akan gunakan peluang yg ada ni sebaik mungkin. Aku nk rebut kejayaan mcm kawan2 lain yang penah wat biz ni lebih awal dari aku. Kalo aku dapat 4 angka sebulan n lbh membanggakan kalo lebih dr gaji aku di Duopharma, aku rasa aku dah leh menarik napas lega.
Xde lagi napas semput ngan idung kempis kempis sbb x ckup udara utk bernapas...hehehe
Semoga dengan izin Allah, aku dpt harungi sume ni nnt. Cepat atau lambat, aku kene terus berusaha demi sebuah kejayaan. (pergh ayat......sendu weiii.x bole blah !!)

No comments:

Post a Comment