CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, May 18, 2009

Sabunnn di bilik mandi...


Ha.... ni tugas mingguan aku. Aku, kalo x sabtu or Ahad, aku akan gigih basuh baju keje aku.( baju umah xde la, aku masuk washing machine jerk) n selalunye bile aku basuh baju pas, aku dah sidai sume, belen air basuhan tadi aku akan wat basuh toilet, letak Ajax skit, sental2 sirammm.. cam tu jerk. tapi kalo aku rajin aku akan menggunakan sehabis tenaga aku untuk sental segala ceruk muka bumi yang ada kat toilet tu. So, memandangkan toilet aku boleh tahan besar nye, jadi agak penat untuk aku nk membersihakn nye la. tapi nk wat camno, aku dah buat jadik kotor, sendirik mau ingatla. Xkan nk suh mama lak yg besihkan. ade yang kene blasah dengan btg mop mama kang.huhu.....


Haaaaaa, ni la benda yang berjasa kat aku untuk membantu aku memudahkan kerja cuci toilet, Sebenarnya ada lagi 2 barang yg aku x snap, penyapu n bathroom cleaner yg aku beli dari Cosway. Lupa la plak sbb semalam aku sume guna dua mende ni..Aku suka ngan bathroom cleaner cosway tu tapi kuat sangat la kesan die. habis tangan aku rosak beb...rosak.... Tu yg malas tu...


woit: pasni aku nk bersiap untuk ke Emis' Weeding plak.

No comments:

Post a Comment