CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Sunday, June 28, 2009

Apa aku wat kat MV???

Tadi aku g MidValley k... Ade pojek sket nk aku buat. Cube teka apa die??? Teka !! Teka !!!

Hah kan aku dah kat kaunter nk membayo. Apa lagi kalo bukan pojek menghabiskan duit dlm wallet, bank n segala bagai. Wah !! apa ko hengat aku kayo sesangat sampai nk habiskan duit. Xde 2... rni ni mmg aku spend dlm budget aku. X lebih ok...juz nice jer... Tu pun aku mmg terjah ke tempat yg aku mmg nk beli n xde kona2 kot lain dah. Mmg jln lurus je....

Aku cuma singgah beberapa buah kedai je kat MV ni walaupun aku tau ada byk lg kedai dlm MV ni kan tapi since aku dah kata tadi aku cume cari apa yg aku nk, so, tu je lahhhh. Beberapa kedai yg aku masuk ialah seperti pic kat atas nu... Apalagi kalo bukan JUSCO.

Then kuar2 JUSCO je trus nampak kedai SaSa n since aku slalu baca yg Mak Merah itu suke masuk singgah SaSa, jadi aku pun kepo2 la masuk walaupun bile dah masuk baru aku sedar yg sblm ni aku penah masuk kedai ni kat cni n kat JUSCO Bukit Tinggi tapi x pasan plak yg nama kedai ni SaSa spt yg Mak Merah slalu kepo2kan tu..hehehhe...

Ni masa aku kat SaSa, aku duk telek menda ni..Apa tu?? Lipstick laaaa. X tau ker??? Tapi aku x beli pun cume tgk2 je sbb cam x berkenan plak. nnt la dulu...aku pun pening x tau nk beli lipstick ape. Tolong...........
Sekadar hiasan muka blog

Ok, yang ni bukan kedai yg aku terjah tapi Mr Fizwan yg terjah. Apa ntah name kedai nye... masa die kat situ, aku dah blah g tgu kat coridor tu. Malas aku nk ikut die. heheheh..Kejam sungguh aku. Kalo time aku nk membeli belah, aku hangkut seret Mr Fizwan ngan aku, kalo part die, aku wat dono jerk...ha3.....
Gundam...Gundam... Tu je ler..

Kedai ni la yg aku g terjah bile Mr Fizwan duk ralit nengok Gundam2 nyer tu..

Tapi lepas tu, ada gak aku heret lagi Mr Fizwan ke Bata la, Carrefour (walaupun Carrefour Klang tu sekangkang kera ngan umah aku, ttp jugak nk masuk Care4 MV tu kan. Hurmmm lagi aku g singgah Focus point sat n ada la beberapa kedai aku terjah.) Kitorang masuk MV kul 1535 sampai 1752. RM 5 hinggit bayo parking...fuh.puas hati sesangat walaupun penat tawaf MV....


2 comments:

  1. Hi visiting your blog...

    amboi shopping sakan nampak... :-D

    ReplyDelete
  2. bole ler... skit2... xde la sakan sgt. apapun still under budget k...

    ReplyDelete