CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, June 8, 2009

Selamat bertunang Nor Amalina

Alhamdulillah....Selamat sudah kezen aku sorang ni bertunang. Minah ni mude dr aku tapi nk wat camne, dah sampai masa, biarla die jalan dulu dari aku. Hantaran rtu yg aku wat tu tuk minah ni ler..
Majlis berlangsung pas zohor tapi aku, mama, papa dtg awal sket la. Wat pape yg patut. (apa yg ake wat erk?? Apa lagi kalo bukan mengediks...Ahaks !!)



Ni antara hantaran dari 2,2 pihak. Mmg x anta banyak sbb menurut mak long aku, nnt masa langsung baru anta skali. Ni kire wat pencuci mulut jer ler. Bolehla kan..wat ringkas2 jer...janji yang wajibnye nnt.

Setelah kedua belah pihak berbincang tot tet,tot tet, maka sume terms n condition pun dah dipatuhi dah dipersetujui, n ini adalah masa menyarung cincin...

note: Sori la...masa ni aku malas nk bergerak. Nnt kalo ake dpt pic menarik fr my cousin, aku tambah lagi pic yg ado ni erk...(kalo dpt tau..x janji tauuuuu)





No comments:

Post a Comment