CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, June 12, 2009

Ending of Drama Matahari

Matahari, ditayangkan setiap Isnin sampai Khamis pukul 6.30ptg hingga 7.30ptg. Cerita yang antaranya dibintangi oleh Lisdawati, Ako Mustapha, Fahrin. jalaludin, Iqram dll. Semalam dah habis dah cerita tuh. Aku sbnrnye jarang2 je layan cerita ni. Aku tengok mula2 n skip2 untuk pertengahan cerita n semalam aku ngadap depan tv sbb nk tgk ending die.. Pada aku, ceita tu so-so jerk. Teringat mcm cerita Jepun yg sbb syg, bf die bg mata tu kat gf die.(ala...kan dulu TV3 pernah main cerita ala2 gtu versi Malay kat slot Cerekarama. Apa tajuknye aku x tau)

ending cerita tu terlalu cepat la.. cepat sgt die menyerah die n jatuh hukuman apa sume. Orang bagi la peluang Arianna n Ikmal bertemu n luahkan apa yg dorang rasa. baru touching skit. Ni baru nk layan airmata dah tukar kat part lain plak. Adoi.... Mcm kakak die apa sume. terlalu cepat die nk ceritakan kisah silam die. Tapi kan nk tanya Ary Putra kan yg last skali tu sape dgn die erk?? nape die pandang gtu erk semalam?? Baby kakak die tu anak Lisda bebetul kan. Nama pun Farhana...

Pas ni cite apa plak erk?? Agak2 best x?? So far yg aku layan n mmg x penah miss is Bella n Ezora kul 5.45ptg mmg sharp balik terus sbb nk kejar cite tu. Tu yg best pd aku ler. Kalo Spa Q, aku tgk2 gtu jerk. Kalo rasa nk tgk, aku tengok la.. Kalo x, x la. Tapi for me, the best is Bella n Ezora ler... Korang lak camne? Apa yg korang layan tuk slot Akasia tu?? (Eh, betul ke slot Akasia??)

No comments:

Post a Comment