CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 17, 2009

Sesi membuat karipap

Ahad lepas aku ngan mama wat projek membuat karipap. Saje dah, dah tetibe terasa nk mkn, tu yg kitorang pakat2 wat tu...
Bukan la x penah wat kan tapi baru rni dan nk menyenap pic wat karipap ni. So, baru la en3 ni masuk kan. Nak wat camno, aku slalu lupe nk nyenap. Pastu menyesal la plak. Hehehe......

Ok, kite mulakan en3 wat karipap ni.
Memula kene la giling dulu tepung tu kan...

Masukkan inti karipapa n kepitkan kedua2 sisi karipap tu.

Now, dah boleh la nk membuat seni melipat sisi karipap.
Sape tau buat angkat tangan???

Hah...... dah siap pun. Banyak jugak aku ngan mama buat karipap ni. Puas la melipat nyer...

Pas Asar petang tu baru ler mama goreng karipap tu. Ala, wat minum petang kebetulan ada tetamu, maka elok sgt la kalo di jamu kat tetamu time panas2 tu kan...

note : sape nk pinang aku?? Aku tau wat keripap tau....




No comments:

Post a Comment