CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, June 8, 2009

Free Breakfast...



Pagi tadi aku dapat free breakfast... Bukan aku sorang tapi satu Dept aku (5 persons) ok...
Sape yg blanje, jgn di tanye sbb aku x kan pernah nk gtau korang.. orang tu blanja kitorang nasi lemak. Bukan nasi lemak biasa tapi nasi lemak ayam lam pulekkkkkkk... Nyum2... sedap2...( sedap sangat sampai aku lupa nk snap pic nasi lemak itu..), Bukak2, trus je ngap tanpa toleh kiri kanan..

Nasib pagi tadi aku x sgh beli breakfast sbb ingat nk mkn roti jer rni. N Alhamdulillah... rezki... Makan jer ler... Kepada yg membelanja, terima kasih daun keladi, lain kali belanja lagi....yuhuuuuu!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment