CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Saturday, June 6, 2009

Hantaran for My Sista fren n My Cousin

Ni hantaran yang kami wat tuk my sista fren n my cousin. Kelam kabut sampai lupa nk snap pic waktu bz2. Aku kalo hp or cam xde dekat ngan aku mmg aku lupe trus. Kalo 2 mende alah tu ada kat depan mata aku, baru lah aku melekat nk snap pic her n there. Adoi... tu la penyakit aku. so kalo agak2 aku xde pic nk publish together on my en3, tu maknenye aku mmg dah x ingat nk nyenap ok.....

back to my en3 tittle, sebenarnya rni kami berkejaran nk menyiapkan hantaran tu. Kawan akak pun baru je nganto brg2 yg die nk kami hias n mama plak nk bagi hantaran kat my cousin yg nk bertunang esok. Apa lagi, dalam kul 3, kitorang lari ler ke Klang jap cari pape yg patut. Fuh...letih oooo. Balik2 plak trus jer terkocoh2 wat hantaran tu. 4 barang ok kami nk wat n Alhamdulillah dalam masa 1jam sengah dah siap tuk 4 hantaran tu. Disebabkan sume nk cepat jadi kitorang wat simple jerk. lagi pun kwn akak xnak yang pelik2 sbb susah nk wat balik kg katanya.

Gegula n Jajan2..

Baju n Perfume

handbag n shoes

Dalam kul 630ptg sume dah siap, aku terus nganto ke umah cousin aku yg selang 2 umah ni je hah.. tgk family dorang ngah bz2 nyiapkan perkara2 tuk sok. nape aku anta dan2 ptg tadi gak?? Sebab... sok aku ade class..taku balik lmbt n aku plak terkedek2 nk bersiap, susah la plak dorang nk arrange. kang dibuatnye aku lambt smpai, x elok la kan... Jadi, biar aku anta awal. Senang kannnn???
This is for my cousins engangment 2mrw.

note: Insya-Allah..sok kalo aku g majlis tu, aku akan update utk majlis pertunangan tu k.. (kalo aku balik awal dari class sok k....


No comments:

Post a Comment