CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, June 10, 2009

Salam Takziah buat keluarga artis ini...

Shukery Hashim meninggal dunia akibat kanser pankreas

KUALA LUMPUR: Pelakon Shukery Hashim, 55, meninggal dunia pada pukul 1.15 petang tadi di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), Cheras, akibat kanser pankreas yang dialaminya sejak tiga bulan lalu.

Jenazah akan dimandikan dan disembahyangkan di kediamannya di Taman Fairuza, Ampang sebelum disemadikan selepas Asar.

Arwah meninggalkan lima orang anak dan seorang balu, Faridah Md. Desa, 51.

selanjutnya baca di sini.

Inalillahwainalillahirajiun......... Salama takziah buat keluarga Shukery Hashim...
Aku ade jugak dengar berita yg arwah ni sakit kanser pankreas. n spt yg keluar kat akhbar, penyakit die mmg dah kat tahap 4. Mmg dah berjangkit kat hati apa sume n masa tu mmg berdetik dlm hati slalu org kalo mcm ni mmg x lm jer lagi hayat die. tapi jauh di sudut hati aku, moga2 pjg umurnya....

tapi tadi masa aku dengar Sinar fm, dgr dorang sampaikan berita ni n aku pun trus je go to mstar online. n petikan yang tu aku jumpe.. Moga2 rohnye dicucuri rahmat...

Kepada keluarga arwah, sabar n tabahkan hati. Banyak2kan sedekah ayat2 suci untuk rohnya. Walaupun aku bukan sape2 dgn arwah or keluarga, tapi aku slalu tgk die kat kaca tv n itu yg wat aku turut rasa sedih...

note : sumber petikan diatas copy dr mstar online..


No comments:

Post a Comment