CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Saturday, June 27, 2009

Pagi yg Indah

Pagi yang indah....
Kini sudah terang...

Hah.....leganye ari ni x keje.. Leh melepak kat umah sambil bertenet apa sume. Ari ni aku byk gak agenda. 1st nk g window shopping sambil nk cari handbag besau skit spy sng aku nk travel nnt. Leh aku sumbat sgl mmcm khazanah alam kat beg aku tu nnt kan. Smlm dag ushar kat JJ Bukit Raja tapi xde yg berkenan di hati. Smlm aku dah gtau Mr Fizwan nk g OU tapi katanye nk ke MV je. pulak... x kisah la janji aku nk cari kat Jusco jer. Sape ade idea Jusco mane ade jual handbag yg cecantik sket???

N petang plak ade majlis nk kene attend. Adoi..ni yg suke ni. Kalo nk bershopping pastu nk terkejar utk event lain plak.. Benci tol lah!! tapi nk wat camne. Nk g shopping sok Mr Fizwan plak xde. Nk x nk kene la gak g arini. Hurmmmm.




No comments:

Post a Comment