CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, June 9, 2009

Funfair @ Carrefour Klang

Eye on Malaysia ..Ahaks... apa mende jadah ni ntah...aku x naik pun...hehehe

Untuk sebulan ni kat parkir kete Carrefour ade funfair. Malam pertama lagi aku n yaya dah sampai dgn 2 budak tuh, Nana je yg semangat nk main. Sampai 2 kali die naik mendealah tu.. Aku naik gak tp tu pun sbb nk meneman Jijah. So, naik je ler... Masa mlm pertama aku g tu, masih ade lagi permainan yang blom bukak. Kire masih blom 100% beroperasi la... It's quit hapenning..mmg best utk kanak2 n i think bolehlaaa kalo nk bw anak2 beradah jap. Ongkosnye sediakan ya mak pak ei... Jom la layan pic...

Yang ni aku terpaksa naik sbb nk meneman minah tu. Ok la...berpusing jap aku dibuatnye..

Haaaa keretapi bising ni mmg aku x akan jejak n bebudak tu pun mmg aku x kasi jejak. Bising siot..wat sakit telinga jer kalo ko naik...

Nana adalah tersangat hepi naik mendealah ni. 2 kali die naik n Jijah repaksa la ikut die sbb die xnak naik ngan org lain ok.... Memula muka cuak jo....Dah pepusing tu ok plak aku tgk..


Kire Raihanah ni berani la nk naik menetang ni sbb ade budak yg takut nk naik. Ada yg beria nk naik, baru suku jalan dah melalak. hah!! hambik ko rugi 2 ringgit.Hahaha.....

FYI makpak yg nk bawa anak2 ke sinun, masuk adalah free n 1 token= RM2 ok.. Permainan kanak2 yg Raihanah naik tu ye ler 1 token sorang but most of the game is 2 token per person... Standby la... isi poket tu penuh2...


No comments:

Post a Comment