CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Faeq Altamis

Fayyadh Alzam

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Friday, June 5, 2009

Pasu Bunga Mama Dah Pecah...

Kesian mama...ngamuk omak aku bile aku gtau pasu bunga die pecah. Hari sabtu lepas la kes ni terjadi. Kan aku bangun awal subuh sunyi sbb nk g kelas kan, jadi sementara tu, saje aku ronda2 kat depan umah aku tu. Ternampak la pasu mama ni pecah siap. Apa lagi...aku menjerit la dari depan umah.Aku jerit2 kuat2 sampai mama leh dengar.(hehehe...tu kalo ada jiran sebelah menyebelah yg masih tido, mau die menyumpah seranah aku sbb terpekik terlolong pepagi buto)

Pasu yang pecah tu. Masa aku ternampak pasu ni,benda yang buat pasu ni pecah pun ade terjelopok dalam pasu tu tau...nak tau apa yg pecahkan pasu tu, tungguuuuuuu........

Serpihan pasu yang dah Pragkhhhhh !!

Hah!! ni la yang memecahkan pasu ni...Buah sukun yg jatuh dari pokok die yang tinggi tu n terkena kat pasu tu n terjelopok dalam pasu tu jgk... Apa da...

Ni ler pokok nyer. Tinggi..........



No comments:

Post a Comment