CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Monday, June 8, 2009

One Day Story


Semalam aku mmg banyak aktiviti yg x drancang sepenuhnye. Juz go jerk...
Pagi tu kan aku ade class. Sampai kul 12 lbh.
Aku balik, trus jer sesiap nk g my kezen engangement. pup pap, pup pap, sesiap trus jer jalan laju2 g umah kezen aku tu.

Majlis tu abis cepat jerk tapi bile dah skali2 ade peluang melepak bersama sedara mara, tu yg lama tu. Dekat kul 330 ptg baru balik umah. Tukar baju2 baring2 n trus jer terlelap depan tv. Sampai Mr Fizwan call pun aku x perasan.

Pas Asar, aku, mama n yaya plus dak tonet tu, g jalan2. Memula nk g Giant Shah Alam tapi memandangkan dah petang, apa kata kite g Tesco Setia Alam jerk... Da pusin2 kat Setia Alam tu sapai bawak ke Maghrid, kitorang trus g pasar malam. Yaya jer yg nk beli mknn. Pusing trus ke tempat yg nk dituju n trus je balik. Memasing dah kepenatan rasanye... Aku pun laju jerk nk membongkang kan diri. Hehe2....

Tapi dan lagi aku nk melayan MENTOR3 ok...Yeah, mas Idayu n Protegenye masih di tempat yg pertama setakat ni. Caiyok2 for Black !!

N then now dah 1 pg tapi aku masih hegeh2 nk update blog. Ada lagi story aku nk cite tapi aku x dan lg nk upload pic. Mggu ni aku mesti habiskan en3 tertunggak tu k..

Kejap jer dah senin. Nk keje dah... Adoiyaiiii letih cik ni, tapi sok kene la dtg keje ngan semangat. Baru la best nk keje kann???


No comments:

Post a Comment