CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Search This Blog

Fizyanz Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

BENCINTA

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, June 16, 2009

Birthday Present for Mr Fizwan




Ha.....ni mmg en3 tertunggak Mane x nye dah nk dekat sebulan baru en3 ni berjaya aku publish. Bukan x nk publish tapi manjang aku lupa nak snap pic birthday present Mr fizwan ni. Aku ni kalo nk belikan die hadiah, mmg slumber aku suh die pilih sdri n aku bayar. Senang... Almaklumlah, Mr Fizwan ni agak cerewet. So, dari aku beli sendiri n konon2 nk suprise n tetibe die plak x berkenan la, itu la, ini la, n wat hati aku panas, baik aku suh die pilih sendirik. Senang n mudah keje aku kan.... Walla........

Pezen ni aku beli masa kat Jusco ade sale. Ala, murah2 jer... As long as aku berniat nk belikan pezen utk mr Fizwan n die mmg nk beli sandal ni, aku layankan jer. Maafla sbb pic ni x bape nk clear sbb aku sempat snap waktu mlm. Padahal sepanjang hari kitorang kuar berjalan tapi lupa gak nk snap.hehehehe......

note : taun depan agak2 die nk apa plak erk???



No comments:

Post a Comment